Bättre kväll

Tog en prommis med vovven till sjön, det var så skönt, var lite matt men det var ändå skönt. Bestämde mg för att jag var tvungen att äta något när jag kom hem , har ju kräkt upp allt jag ätit idag, så att jag orkar med morgondagen. Åt en tallrik yoghurt med jordgubbar och flingor trots att jag inte var särskilt hungrig men kändes ändå bra, orkade inte äta upp allt. Har lagt allt som är kvar av dagens hets i en påse och ska ta med det till jobb imorgon, måste bli av med det och vill inte slänga det.

Tog sedan med mig luren ut i trägårn och ringde sd-killen. Vi pratade i över 3 timmar!!! Visserligen pratade säkert han i minst 2 av dem men det var riktigt trevligt och vi kommer säkert höras igen.
Ett liten moln på himlen dock var precis innan vi skulle lägga på så frågade han mig hur lång jag var, jag svarade 173 cm och hans reaktion var OJ, vad lång du är.....
Kan inte låta bli men det satte genast igång mina demontankar, ska jag behöva känna mig för stor redan innan vi träffats?? Försöker bortse från mina tankar men de finns där ändå.
Men trevligt hade vi iaf och det ska bli kul att höras igen.

Dagen slutade bättre än vad den började.
God natt kram

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Måste bara avbryta dina dumma tankar: Om han är kortare än 173 är det HAN SOM ÄR KORT, inte du som är lång!!! Så det så!!!



Kram!

2009-07-06 @ 15:47:37
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0