VS

Säger bara Victoria Secret... Såg ni det idag? Brukar se fram emot att få se avundsvärda fantastiskt vackra kvinnor med underbara kroppar och gnistrande ögon. Visst några av de gamla som var med är fortfarande lovely men jäklar vad magra och unga många av de andra var. Har ändå tyckt att VS visat fram vackra riktiga kvinnor men nu är det som överallt annars, små tunna flickor som ser ut att nästan gå av på mitten. Trist :(

Nyårsklänningen är framhängd... vågar inte prova den, tänk om den inte passar, risken finns. Börjar ändå så smått se fram emot morgondagen. Från att den senaste veckan gjort allt jag kunnat för att komma på en ursäkt för att slippa fira nyår. Men då vi ska vara här så har det kännts svårt. Om jag bara kunde få bli sjuk eller nått så jag kan ställa in. Vad kan jag använda för lögn? Så har tankarna malt dagar och nätter men som sagt nu börjar det kännas ganska bra och jag försöker koppla bort stressiga stimmiga tankar, försöker inte tänka alls eller känna heller för den delen. Blir nog bra.

Hörs vi inte imorgon så önskar jag er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
kram

Kommentarer
Postat av: ch

har du också en ätstörning? vilken form? :)

2010-01-02 @ 01:17:39
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0