Tänk om...

Farbror Doktorn ringde imorse och nu har han fixat ett recept på T3 till mig. Lite nervöst men spännande att börja ta den.
Tänk om, tänk om......

Pratade med Anders igår igen, i massor med timmar. Än en gång till mitt i natten. Men vi kan liksom inte sluta och ingen vill lägga på ;). Fortfarande pratar han väldigt, och då menar jag VÄLDIGT, mycket om sig själv utan att man får en syl i vädret. Men igår fick jag tillslut sagt till honom, efter att han pratat om samma sak i ca 20 min utan avbrott och utan att låta mig komma med inlägg, att nu fick han sluta prata ;). Han blev nog lite snopen men verkade inte ta illa upp. Vet inte om det är nervositet eller att han helt enkelt är sådan, lutar åt det senare dock.

Sovit jättedåligt inatt, min fina kise Hjalmar är på vift igen och jag blir så nojjig och mina fantasier skenar iväg. Är så rädd att det hänt honom något.
Hoppas det är det fina vädret som fått honom att gå på långpromenad och inget annat.

Nu hägrar en dag vid sjön, måste suga ut varje solminut nu mina sista semesterdagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0