Ont i handen

Har sedan i söndags, sedan ätningen började, inte rört på mig något över huvud taget och jag känner verkligen hur min, på väg att bli fina, kropp håller på att förfalla igen. Byxorna spänner och jag vill helst ha mysisar på mig.
Ska ha mens nu i dagarna, har sovit uruselt på sistone och har dessutom fått en överansträngningsinflammation (låångt ord) i höger handled, så hoppas det är en tillfällig svacka som snar ger med sig. Bara mensen kommer igång så brukar jag få en massa energi och även om jag inte kan stava eller göra armhävningar så kan jag promenera och göra situps och idag har jag fått sova ut ordentligt.
Tror det komma kännas bättre efter kvällens samtal också, även om det inte är ett så fasligt roligt samtal.

Sedan skullen jag vilja gnälla lite över min stackars handled som gör så ont. Jag har verkligen ingen kraft i höger hand och vissa rörelser gör så vansinnigt ont att knäna viker sig. Har linimentplåster på och stödlinda men jag tycker inte det blir bättre. Inte så lätt att vila heller när man som jag är superhögerhänt. Tänkte prova Zon men fick besked att man inte fick utsättas för sol under behandlingsperioden+2 veckor utöver!! Man kan få brännskador och allergiska reaktioner. Tror jag håller mig till mitt liniment och försöker vila så gott det går, annars får jag väl gå till farbror doktorn med den.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker att du ska gå till doktorn på en gång, det där låter inget vidare!

2009-08-26 @ 20:32:43
URL: http://acceptans.blogg.se/
Postat av: Lillamy

Hoppas du kommer må lite bättre snart. Kanske det är bra med ett litet besök hos doktorn ändå?, men jag är likadan, drar gärna lite på det. Ta hand om dig nu / Lillamy

2009-08-27 @ 08:27:00
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0