Nervös

Åhh, vad jobbigt det är ibland när man tar tag i saker. Har ringt och bokat tid till läkaren och fick tid redan nu på torsdag. Sen skulle han på semester. Åhh, ville ju kanske inte ha en tid riktigt så snart. Vet inte om jag är mentalt förberedd på det. Redan så nervös. Vad ska jag säga? har jag verkligen något att komma med? Jobbigt!
Hade ju tänkt försöka få kontakt med tjejen i Amelia först. Har iaf ringt Amelia och de tyckte jag skulle skriva ett brev till henne och att hon var lätt att hitta på hitta.se men är det inte att göra ett påhopp? Vill ju inte göra något som hon tycker är jobbigt. Ska nog iaf plita ner ett brev och försöka få iväg det idag så kanske jag hinner prata med henne innan torsdag. Det hade ju varit det bästa.
Borde ju känna att en liten sten släppts från mitt bröst men det känns bara nervöst och jobbigt just nu, är så rädd att det ska bli fel, än en gång.

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Vad bra att du kommer till läkaren! Jag tror inget blir bättre av att man går hemma och "förbereder sig", då blir man bara mer och mer tveksam.



Lycka till!



2009-08-03 @ 13:52:47
URL: http://tretusenggr.blogg.se/
Postat av: Bullen

Bra jobbat med läkartiden! Vad var det för artikel i Amelia, och varför ska du ha tag i den där tjejen? nyfiken :)

2009-08-03 @ 15:13:50
URL: http://www.bullenstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0