Mysigt

Denna veckan har jag varit uppbokad med många sociala möten vilket varit jättekul och verkligen fått mig att må bra och må bra med mig själv.
Jag har myst med min bästis och igår kom min syster hit och vi hade det bara så mysigt med god mat och kvällsdopp och så avslutade vi kvällen med att killa varandra på ryggen. Helt underbart, som jag saknat det, att få lite kroppsberöring, måste se till att unna mig typ massage ibland.
Ikväll har jag pratat med Anders och det var också mysigt, tror att det får bli veckans ord. Vi ska ses på lördag i Växjö och hoppas även det blir mysig.

Vet ju så väl att socialt umgänge och sociala kontakter får mig att må mycket bättre och ffa får det mig att tycka om mig själv mycket mer än när jag är ensam. Ändå söker jag så ofta ensamheten och just nu längtar jag till söndag då jag äntligen kan få sova länge och inte träffa någon, bara vara hemma. Ffa när jag mår dåligt så söker jag ju ensamheten och då vill jag inte ens vara tillsammans med mig själv. Och egentligen borde jag ju då söka gemenskap och umgänge eftersom det gör mig så gott. Men man är inte alltid så klok och ffa inte när man är under isen.

Nu ska jag sova gott och ladda inför morgondagen med jobb, prommis med jobbekompis och kräftskiva hos ma&pa på kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Tokerina

Ha en trevlig helg och lycka till på lördag!



Kram Tokerina

2009-08-21 @ 07:45:08
URL: http://tokerina.blogspot.com/
Postat av: Bullen

Vad skönt att du fått må bra!! Men...heter han Andreas? Var det inte Anders han hette?

2009-08-21 @ 14:52:01
URL: http://www.bullenstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0