Korv med mos

Shit vad gott det var med en tjock grillad med mos och gurkmajonäs och en pucko till. Kommer inte ihåg när jag åt det senast. Njöt av varje bit och konstaterade efteråt, konstigt nog, att jag var så nöjd. Lagom mätt och faktiskt inte sugen på mer. Och ingen ångest. Underbar känsla. Och så hade vi varit ute och gått i rask takt i 1,5 timme innan. Skönt.

Är så kul på jobb just nu och har så varit sedan vi kom tillbaka efter semestern. Är så trött på kvällarna då vi har jättemycket att göra men alla är på gott humör och kämpar på. Jag känner en sån skön säkerhet och trygghet i mitt jobb just nu. Inte så mycket tvivel eller ifrågasättande från mig själv. Njuter av varje minut det känns så här. Vill att det ska vara för evigt.

Imorn kommer syster hit för lite systermys innan hon åker tillbaka till Stockholm i helgen. Ska bli så trevligt.
På fredag är det kräftskiva hos mor och far, shit vad social jag är just nu, men trevligt är det. Det gäller att passa på när man är på det humöret.
Ska träffa Anders på lördag, vi ska träffas halva vägen var i Karlshamn. Lite spännande faktiskt. Ska bli skönt att äntligen få träffa honom så man kan få en riktig uppfattning om vem han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0