Suck

Blir så jäkla trött på det här, har inte fått in min lön idag heller!!!! Skulle varit insatt igår men chefen hade glömt att signera så hon skulle fixa det till idag men som sagt ingen lön idag heller. Suck, blir så jäkla trött och irriterad att hon en en gång strular med lönerna. Det är ju inte första gången precis.
Och så har jag som vanligtså svårt att veta hur och vad jag ska säga så att hon inte går i försvar som vanligt. Kokar inombords och vill bara skrika, känner inte för att jobba idag precis. Hatar att jag inte kan lite på henne.

Ang samtalet med Anders igår så gick det väl sådär, han blev ganska upprörd och ville absolut inte släppa taget innan jag gett honom en chans till. Var inte något trevligt samtal precis då han sin vana trogen bara maler på och älter allt, fick till slut sagt till honom att sluta. Han skyller allt sitt beteende på sin osäkerhet hela tiden. Vi ska nog ses igen om vi kan lösa det på något sätt men efter gårdagens samtal så är jag väl egentligen ännu mindre sugen. Låter kanske negativt och hårt det jag skriver men det är svårt att återge hela samtalet som höll på i nästan två timmar då han mest pratade om sin osäkerhet. Inte så att jag är totalt känslokall och inte kan förstå att man kan vara nervös och osäker men det blir bara för mycket eftersom han inte slutar prata. Man kan bara ursäkta olika beteende med osäkerhet till en viss gräns.

Kryss i taket nu kom lönen in, skönt att den kom innan jobb iaf.

PS. handen känns lite bättre idag, tror jag och jag känner mig trots allt piggare och med mer motivation, har tagit en skön morgonpromenad, nu vänder det DS.

Kommentarer
Postat av: lena

skönt att lönen kom in till slut.. alltid lika jobbigt med dem där pengarna.. man är lite beroende av dem..=)

Hoppas du får en fin kväll.. Kram

2009-08-27 @ 16:23:53
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0