Gravid

Om det bara vore så väl att det var på riktigt, att jag hade en äkta gravidmage med ett liv inom mig istället för denna stora döda matfyllda sak som äcklar mig. Ser ut att vara gravid i tja ca 6:e månaden eller nått. Ont i huvudet och en enorm törst på vatten vilket bara gör magen ännu större. Men det känns iaf lite friskare i munnen och kroppen när jag få skölja den med vatten. Vet inte vad som är skillnaden men kommer inte kräkas ikväll, det vet jag redan nu. Trots att jag när jag böjde mig ner innan kände hur maten var på väg upp, hade varit hur enkelt som helst att få upp allt hade inte ens behövt ta hjälp av fingrarna, till en början iaf. Men nej, det kommer inte ske ikväll. Och inte så att jag känner en stor triumf att JA! jag har besegrat äs-monstret idag, nej känner ingenting. Mår illa som fan men tänker inte ge mig den "belöningen" att slippa undan utan tänker ta konsekvenserna av mitt äckliga överätande. Hoppas på att jag ska ha motivation imorgon att ta mig till gymmet och kanske att jag kan ta ett beslut snart och faktiskt göra slag i saken och boka tid till min läkare. Men vet inte, bryr mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0