forts....

Amen va fan och så bara fortsätter jag, äter kladdkaka i en hast, den var inte ens god och så försöker jag dölja smaken i munnen med en massa plommon. Toan lockar. Först den sen vatten och så en snabb stavrunda och situps, har jag kompenserat nog då?
Så mycket knäppa tankar som känns helt vettiga just nu, kan inte se det sjuka i det bara ren logik.
Hur är det möjligt?
Ser Shakira, Beyonce och Ciara på tv och deras underbara kroppar och vill ha, vill ha. Förtränger alla tankar om hur hårt de jobbat för att ha dem, vill ha, vill ha, vart är genvägen? Finns inga genvägar och som jag tar hand om min kropp kommer jag aldrig dit.
Vad fan skulle jag äta kladdkakan för, hade jag inte gjort det hade jag kunnat stoppa skiten i tid och bara stavat en runda. Hur kan man bara ge upp och bara skita i konsekvenserna om och om igen?
Inte ens ledsen eller upprörd bara sur och illamående och sur för att jag inte är smal.
Laddar laddar för att resa mig upp ur soffan fast jag bara vill lägga mig ner och sova men mår för illa för det.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet exakt hur det känns! Det är så bra att du skriver av dig här på bloggen, du har kommit längre i ditt tillfrisknande än du kanske tror!

2009-08-12 @ 10:23:27
URL: http://acceptans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0