?

Jobbigt jobbigt jobbigt men ändå helt stilla. Så mycket tankar och funderingar och sökningar efter känslor, någon känsla alls iaf. Inte bara tomhet och likgiltlighet. Ingen aning vad jag ska säga, tänka eller känna om dejten idag. Kanske kände jag nått lite en stund, eller.
Orkar inte, kan inte prata eller skriva om det för jag har verkligen ingen aning just nu. Blir bara jobbigt och jag känner hur gärna jag vill ta till maten, skruvade hjärnan får ju för sig att då får jag svar på alla frågor. Hann köpa och äta en del godis och mcdonalds innan jag hejdade mig. Ingen fara, känns ok.
Får nog suga en hel del på den här karamellen. Vet inte när jag orkar tänka, känna eller skriva här igen. Kanske imorgon, kanske tar jag en paus. Har inga ord att sätta för mina känslor, bara tomhet.

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Målar du? Ibland kan det vara ett alterntiv om man är tom på ord. Huvudsaken är att man kladdar ner ngt, sen är det struntsamma hur det ser ut. Det hjälper mig ibland. Kanske värt ett försök?? Sköt om dig / Lillamy!

2009-08-24 @ 01:51:20
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: Tokerina

Tänker på dig.

Låt känslorna komma.



Styrkekramar

2009-08-24 @ 19:15:26
URL: http://tokerina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0