Blixtar och dunder

Min stackars vovve är så rädd för åska så inatt har vi inte sovit något alls nästan. Han har legat vid min huvudkudde och skakat som ett litet asplöv, stackarn. Ska snart ta mig upp ur sängen och ut på en skön promenad i regnet mår så illa efter gårdagen, ffa efter all brie-ost(inte bra med så mk opastöriserad ost på en och samma gång).

Min plan för dagen:
Ta mig upp ur sängen
Promenad
Havregrynsgröt+proviva
gymmet, ta med frukt
Väla: köpa; hylla till pocketböcker, cd-ställ, kolla på bokhylla, make-up remover, rosenrot-nått på apoteket, fotoalbum,
äta där

Ikväll eller nån gång i veckan:
Läsa artikeln i Amelia odentligt och kolla upp på internet
Skicka iväg mina foton på framkallning efter semestern
Städa
Tvätta
Slå in systers paket (Att välja glädje och Självkänsla nu)

Så var vi tillbaka i listornas värld, sköönt, känner mig mindre splittrad nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0