Trött och tom

Mest trött och tom idag. Ännu en dag med för mycket att göra på jobbet. Är så rädd att jag ska inse att jag inte klarar av mitt jobb längre, att jag inte fixar att jobba heltid och inte kan hantera stressen på ett bra sätt. Har ju i stort sett precis kommit tillbaka efter utbrändheten. Är nästan exakt två år sedan idag som jag gick in i väggen, med panikångest och depression. Vad ska jag bli av om jag inte klarar av mitt jobb? Orkar inte tänka tanken bara. Så trött, så trött... Hoppas innerligt att det snart vänder på jobb så att vi alla hinner andas lite. Vill bara sooova...

Kommentarer
Postat av: Pee

Då var det jag igen :)



Tänk inte så negativt, tänk inte "tänk om det och tnkom det". det skapar negativ energi och helt plötsligt står du där och allt blivit värre, försök att tänka lite mer glada tankar om det du HAR istället om det som är dåligt/det du inte har.



:)

2009-04-22 @ 13:30:40
URL: http://a-dirty-pretty-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0